Stockholm stad



Hey! Var borta hela dagen igår i huvudstaden! :) myspys. Käkade först asiatisk buffé. Sushi och en massa annat gott! åt inte så jag höll på att dö som jag skulle gjort i vanliga fall. Även om det var svårt för det var så gott ;)
Sen gick vi lite på stan och jag köpte bara en halsduk på Monki.

Sen var det dags för Harry Potter inne på Heron City. Tyckte filmen var okej :) Har ju inte läst böckerna men ja, helt okej! ;) Kom hem kanske tre inatt.

Nu ska jag strax till Anna på mys :D ser verkligen fram emot det för jag sitter och har så tråkigt just nu, hehe. Ska fixa nåt käk nu så drar jag dit sen, ha en skoj söndag! :D


Love Fiijah        v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0