Never to late for Halloween!



Heey! Fiijah´s back! How great? Vet att det finns iaf en som saknat mig ;) Har funderat och jag tror jag ska skriva massa mer nu! Och om mer intressanta saker istället för bara massa skit som jag gör om dagarna, ;)
Hur kul är det att läsa om en tjej som är arbetslös? Låter det lockande, nää det tycker inte jag!

Aja, igår var det en sen Halloweenfest hemma hos Ida, vi skulle egentligen spelat Dracula men det blev inte av för det var så många som avbokade och vissa gick hem eftersom de bestämde sig för att det var tråkigt, synd.. Men jag tycker att det blir vad man gör det till! Och visst lyckades vi andra göra det till en hejdundrande trevlig kväll iallafall! Vad behöver man mer än underbara vänner och möjligtvis lite alkohol så är ju festen fixad. Inga sura miner här inte.. :) Jag hade iallafall roligt och jag hoppas det var fler :)

Här kommer lite bilder! :







Johan, Göte, Vickis och Frida. :)



Bloody girls!


Jag var mest bara..blodig (x


Jag och världens vackraste!


Sötnosen! Hur glad blir man inte av bilden? ;)


:)


Ida och Marcus i luven på varandra :o     ooopsi



The monsters ;)



Sexy Marris ;)



blooody



Tadaaa!!



Första gången jag sjunger singstar också med alla, alkoholen som hjälpte, men den hjälpte även till så att man lät som en förkyld kråka. mohahah


Sen skulle vi gå bus eller shot, men det var ingen vaken ! too bad!


Sötnosar!


:)


Gillade verkligen denna bilden på Ida, fina Ida!




Love Fiijah                         v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0