icecream hangover



Fest med olika spritsorter och drinkar i all ära, men att blanda din favoritalkohol tillsammans med din favoritglass? Låter inte det som en fest att se fram emot? Det tycker minsann jag! Jag har aldrig provat det men skulle vilja göra det. Om jag fick välja skulle det nog bli chokladglass med Tequila, haha. Ingen aning om hur det skulle smaka men varför inte? Vaniljglass skulle nog också funka.

Det finns så många olika sätt man kan festa på nuförtiden och folk hittar på nya saker hela tiden. Undra vad mer man skulle kunna hitta på. Jag som älskar att baka skulle ju kunna göra vodkamuffins? Tequilakaka? Hm, ja intressant ;)

Det skulle se ut ungefär såhär då om man skulle äta en muffins :




Någon som provat detta? Något ni skulle vilja prova? :)
Ganska smart för underåriga egentligen (eller inte) då kan man ju smuggla alkohol i glassen utan att föräldrarna märker det! Låt inte mamma eller pappa smaka bara, ett tips hahaha.





Love Fiijah                  v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0