Keebab!



Som alla vet är det Harry Potter premiären idag i Sverige. Så på lördag åker jag och ett gäng till huvudstaden för att se den på Heron city (typ ett av sthmls bästa ställen btw) Så ska vi käka Pamirakebab, världens bästa kebab!! Lovar! Ser verkligen fram emot helgen, hoppas allt går som det ska, har en tendens att gå lite snett när jag gör nåt som jag ser mycket fram emot. But lets hope not ;)





Den kända Pamirakebaben, såå god ju! Gillar du inte kebab? Förbered dig på att omvandlas. Också får man hur mycket som helst! och ta hur mycket sås man vill, och lets face it vem älskar inte sås!!? I do! Det blev apro på sås ingen tonfisksalld idag som planerat utan jag åt bara sås och potatis (a) aja,.

Nu är klockan halv fem igen! Kanske dags att sova, men egentligen spelar det ju ingen roll då jag ändå inte har nåt spec att göra imorgon, Johan är iaf ledig för en gångs skull så är inte ensam. Nice :) Hoppas ni alla sover gott!
Natti..


Love Fiijah               v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0