Yeeehaa!



Hejsan hallå! Har precis käkat pizza till lunch med grabbarna, har nog inte ätit pizza till lunch hemma förut tror jag faktiskt? Kändes lite slubbigt men åt bara en slice så blev ju inte överdriver iaf, hehe!
Vaknade imorse av att Johan hade fixat fram frukost på sängen, mumma!

Ikväll ska vi nog in till Gävle och käka på curch street saloon. lite nice :D Älskar det ställer faktiskt, har hört många som klagat på det men jag har aldrig haft nåt problem, helt super verkligen. Sen älskar jag ju western också och har alltid viljat bli cowboy (girl) hahaha. När jag har tillräckligt med pengar flyttar jag till en ranch i USA ;) Yeehaaa!  En av mina favvofilmer är också Hildalgo. Har ni inte sett den, se den!!!





Howdy partner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0