Fiijah goes mr. bean



Hahah, gjorde nyss en Mr. Bean! Fast istället nös jag på ett kort som jag hade liggandes i mitt rum, sen när jag skulle torka bort det verkade det som att all färg från kortet följde med för det var ingenting kvar på kortet utan jag hade bara en lapp kvar i handen, sen bara för att ritade jag dit en egen bild så att ingen skulle se någon skillnad! Mohahaha. Jaja, man blir lättroad av att bara ligga i sängen hela dagen och må skit!

Men nu börjar jag fan bli trött på detta! Trött på att inte kunna jobba, trött på att vara sjuk, trött på att inte veta varför jag aldrig blir frisk, trött på att allting går åt helvete för mig jämt, trött på att vara rädd hela tiden, trött på att jag inte tjänar pengar alls av att sitta hemma . Ja, helt jävla sjukt trött på allt just nu är jag!

Nej, nu ska jag fortsätta sura tillsammans med en film. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0