Godmorgon, godkväll, godmiddag farväl.. eller va?



Allt handlar om pengar. Stoppa mig om jag har fel? Man kan inte göra mycket utan pengar, och de saker man verkligen vill göra kostar inte lite pengar heller utan oftast en hel förmögenhet, tycker plånboken iaf!
Sen när man själv har pengar och känner att man vill unna sig att "slösa" när man för en gångs skull kan, ja då är det ingen annan som har råd så då går det åt skogen ändå! Suck.
Dumma pengar, ni styr världen. Det finns många bra uppfinningar men han som uppfann pengar ska inte ha mkt cred från mig iaf. Jag kanske kan uppfinna ett nytt system. *funderar*

Äh.

Ingen är väl intresserad av vad jag gjort idag ändå? Näh, för det skulle ändå inte ens fylla en rad. fast whatahell, det är ju bara ett ord - Ingenting!
Eller ja, det ett bra ord att sammanfatta dagen med iaf. Bättre än - "legat hemma i soffan och varit sjuk, ätit potatismos, annanas och lite kakor på hela dagen och sen kollar på barnprogram". njeh ingen höjdare.
Önskar jag kunde stämma min lungor för att dom förstör så mycket för mig. Kan inte jobba och denna månad kommer jag fan gå back! Sen har jag inte precis varit social utan känner mig instängd som fan! Men sånt är väl livet ibland. Var ju på sjukan igår igen på äckliga prover där dom sög ut allt blod i ena armen, är alldeles blå idag och ont gör det. Men behöver ingen mer pencillin utan fick någon überstark hostmedicin som skulle bota, men man skulle bli yr, trött och nåt mer jag inte kommer ihåg av den så får hålla mig hemma en vecka. Kan föresten hålla med om yrseln, tröttheten och ja, illamående! Usch.. Men nästa vecka då jävlar ska jag jobba häcken av mig och tjäna dom där dumma pengarna som styr vår grymma värld! Dystert.

Nej. Nu for klockan iväg och blev halv 5, hur hann den det. hum. Ska väl bädda ner mig iaf och fundera på massa saker som jag inte vill fundera på som bara får mig att må dåligt, men så är natten så det är väl bara att bita ihop. Tjolahopp godnatt!

PS. Ingen feber bejbi!!!!!


Bjuder på en godmorgonbild från friskhetens mellandagar. < bara jag som fatta den meningen? Förstod det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0