Hello


Vaknar upp i jäderfors i god tid och ser att vädret är på topp! Känns ju underbart! Gick ner drack Oboy och sen tog en sväng med vovven. Sen kom mamma och hämtade mig. Känns skönt att man kom upp i god tid idag! har hunnit göra ganska mycket faktiskit, städat på rummet, gjort mat och ätit, fixat matlåda till jobbet imorgon, plockat ihop kläder och nu ska jag strax lägga mig i ett bad och bli fräsch. sköönt !

Så imorgon är det back to work! Känns riktigt bra att få tillbaka livet och kunna göra saker, hehe. Och såklart tjäna lite money så att man KAN göra saker, och förhoppningsvis flytta i April när jobbet slutar, kommer bli nice!
Har ju tänkt åka på en resa i April också men känner nu att det kanske är bäst ändå att vänta till hösten , även fast jag egentligen inte har tålamod till att vänta eller någon som helst aning om hur det ser ut med jobb eller ekonomin då, menmen, alla vanliga svenssons kan ju åka så då borde ju jag kunna också. Kanske lika bra att kunna flytta i lung och ro först. sen resa och sen efter det får hunden komma. haha. Johan kommer bli glad när jag meddelar mitt vuxna tänk (x haha..

Nej nu ska jag hoppa i badet, sen kanske jag kan ta en kort promenad, kanske får kameran förja med, länge sen jag fotade så! :D Men som sagt, jobb imorgon och slapp kväll idag! Grrreat.

Byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0