Höjden av besvikelse



Var in på jysk idag när jag hämtade pappas bil och handlade ett påslakan med Ferrari på för 100 kr på rea, (jag växer aldrig upp) asglad va jag och när jag kom hem och skulle ta på det nya på täcket och kudden, öppnar plasten och viker ut lakanet, ja. Ni skulle känna besvikelsen som sköljde över mig när jag insåg att det var till för ett pyttelitet täcke och en pytteliten kudde. Blev verkligen jätteledsen,. haha. Men efter tio minuter av besvikelse kom jag på att jag nog kan göra nåt annat utav det! Nu har jag istället Ferrarityg och det är ju heller inte helt fel! Ibland är det bra när man kan se saker från den ljusa sidan ;)



Nu ska jag somna en stund och sen kommer Johan och hämtar mig så drar vi till grannbyn så jag får lite hostmedicin att skälja ner antibiotican, pencillinet och allt var det är! Gött.

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0