2010-2011


Lär väl ta och göra en sån här jag med då ;)

2010

Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut?
oja! Tågluffade bland annat!
Har du några nyårslöften?
Mja, kanske kommer eftersom..
Vilka länder besökte du?
Sverige, Tyskland, Österrike, Frankrike, Italien, England ! :)
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Massa datum och dagar!
Vad var din största framgång 2010?
Att bli modigare! Kommer lätt att resa massa i framtiden!
Största misstaget?
Säkert ett antal, men kan inte komma på just nu. Tacka nej till vissa saker tror jag.
Bästa köpet?
Tågluffarbiljetten!
Vad spenderade du mest pengar på?
Resa, fest, kläder.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
luffen helt klart, och min underbara familj och vänner ofc!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Manboy - Eric saade faktiskt av någon anledning hahaha..
Love the way you lie - Rihanna & Eminem.
Var du gladare eller ledsnare under 2010 jämfört med tidigare år?
Båda, det började bra men nu mörknar det.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Hm, mkt klänningar och tunikor, och leggins såklart, sen har det blivit ganska mkt klackar (a)


Aja, nu ska jag slappa efter jobbet iaf! Niiice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0