boring boring you suck


Facebook översvämmas av positiva statusuppdateringar denna fredag, precis som varje fredag och lördag. Folk ska ut och festa, myskväll med vänner, spelkvällar. Jag då? Jo jag ska ha trökkväll med mig själv precis som varje annan dag denna vecka! Så nu tänker jag inte gå in på facebook för då blir jag bara sur (vem lurar jag, vafan ska jag annars göra? Pffff). Funderar på att lägga ut en elak uppdatering på facebook, bara för att. Ja, då känns det nog bättre, mohhah.. Sen har jag fått för mig en sak, att om jag går ner i vikt kommer mitt huvud vara för stort? Men så funkar det väl inte ? hahahah. suck. äh.


hejdå, ha en tråkig fredag !

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha.. Jag älskar dina funderingar Sofia! ;)

2011-01-28 @ 18:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0