Cookies



Hejsanhejsan, nyss bakat kakor! Mumma,. Gjorde chocolate chip cookies med non stop på, hittade ett recept på internet men gjorde om det en aning, som vanligt. haha, måste ju vara eget ju.. :)
Gustav springer runt som en galning och äter kakor för fullt! Fick just gömma hälften iaf så det finns några kvar tills imorgon, gjorde rätt i att göra dubbel sats iaf. Men nu är jag helt slut igen och ska lägga mig en stund, jäkla lungor alltså,.. får vara hemma denna vecka också men sen nästa vecka då jävlar är det back to busniess alltså! :) Hoppas jag mår bättre senare i veckan.



Nej nu ska jag göra pizza åt resten av da familia, sj ska jag nog äta lite sallad från igår bara, enda jag orkar.
Hjsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0