dumma lunga


Hejsan! Ja, var som sagt på sjukan i förrgår på en akuttid, fick sitta i väntrummet en halvtimme längre än jag egentligen skulle, vilket inte är så mycket då jag brukar få vänta längre! Men det var en kvinna som kom in och luktade rök som bara tusan under tiden! Det känns ju väldigt roligt när över hälften som sitter där inne knappt kan andas för de hade hosta, iaf jag. fyfan, kunde knappt sitta där utan höll på att kvävas, herregud lite måste man väl tänka.. Tillslut ropade de upp mig iaf och fick ta lite prover. Vilka visade att jag hade lunginflammation! Igen.. WHAT!? ooorka. Så nu har jag fått Antibiotica som ska tas en gång om dagen och jag måste äta när jag tar dom, men jag kan inte äta! så hur fan gör jag då? hm.. aja, har fått i mig lite välling nu till frukost iaf, nyttigt! så känner mi duktig ;) mihihi.

Men, nu har jag lyckats fått feber igen. Jag som skulle kolla på film med malin ikväll, såg så mycket fram emot det! Men får prata med henne och flytta det tills morgondagen I guess, hade varit underbart med lite sällskap men får väl stå ut en dag till. Är man sjuk så är man, inte mkt att göra åt annat än att vänta. :)

Hoppas det går över fort iaf denna gången :)
Nu ska jag nog somna en stund, hhe!
Bye.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker så himla synd om dig! Säg till om du vill så ha sällskap så kan jag komma och vara social om du vill <3

2011-01-26 @ 10:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0