inget att skriva.....



Heysan . Hoppas alla haft en bra dag! Min dag har varit rätt nice, jobbade först fram till fem och skulle då egentligen vara med på personalfesten men orkade inte det, så skulle vara med på träningen istället, men orkade inte det heller så det får bli nästa vecka. Sen när jag kom hem åt jag och sen drack te med mamma och kollade på lite tv.
Satt också och läste mejlen och såg att jag hade fått lönebesked, och jag kan säga att jag är mkt nöjd!! Allt jobb och slit lönar sig verkligen! :D Tack för det!
Sen la jag mig i ett bad och inpackning i håret, så skönt och har inte känt mig så fräsh på läänge! Underbart, och nu sen dess har jag kollat på One tree hill! :)

Men nu börjar tiden springa iväg och jag måste sova för imorgon ska jag vara hundvakt åt Bossebus!
Sen på kvällen drar jag till grannbyn och sover :) I helgen blire parteey minsann! hihih

aja godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sådana här inlägg gillar jag bättre! Blir så glad av att läsa när du är glad! <3

2011-01-13 @ 19:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0