Sholahoppsan



Hejsan hoppsan! Glöm gårdagens inlägg, borttaget nu ändå så ni som såg det, lucky you ;) Eller inte.
Sitter hemma nu iaf och håller på att göra en risotto! Mummans,

Sen ska jag tillbaka till jäderfors för då kommer de lite andra människor också, mina vänner vill säga. Och eftersom man inte skulle dricka så tog jag en cider och lite vin hemma nu när jag gör mat men eftersom att jag inte käkat nåt alls idag så börjar jag känna att det varkar på bra nu, hehe. Eller ja, lite iaf. Men det känns skönt, man kanske inte tänker så mkt då och det kan jag ju behöva ;) mihi..

Så ska snart käka då sen kommer Johan och hämtar mig så gör mig väl iordning där, vet inte om det är värt att ha finkläder på, kanske blir nåt skönt iställe, lika brade! Men nu ska ja kila iaf ! Hadet bra allesammans


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0