Sickness sucksss



Men tjena, nyss lyft mig ur sängen och dunsat ner i soffan med datorn i knät istället. Suck to ha feber alltså..
Kan inte göra någonting och måste tillomed ta ledigt på jobbet imorgon vilket verkligen inte känns bra faktiskt.
Menmen, för att göra det bästa av situationen har jag ätit soppa, massa frukt och druckit te. Den naturliga medicinen ju! Satsat på jobb på torsdag igen redan! Bara febern får lägga sig så är det ju lugnt.. :)

Helgen kan jag ju liksom heller inte missa, fredagen blir det förhoppningsvis spelkväll med underbara vänner! Sen på lördagen är det sushibuffe och Nelly high heel party som gäller!
Sen jobb på söndag! Så nu jäklar :)

Aja, nu ska jag nog sova, helt slut! Hade gött!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0