sicksack



Heyy! Kom hem från Gävle för typ en timme sen men har typ sovit sen dess! Skulle ju följa med mamma och Gustav som ändå skulle in för att köpa lite hostmedicin och sånt som jag behöver. Eftersom det tog lite tid för dom gick jag in på hm och gina också och fick med mig lite hem , men shit va jobbigt det var. Svettades, och det kändes som jag skulle svimma, så efter en hel halvtimme lära jag sätta mig i bilen och vänta på dom. Men hann iaf få med mig lite nya kläder hem, två par leggins, två tröjor, en kjol, en halsduk. Men nu när jag äntligen kommit hen efter att varit borta en timme har jag bestämt mig för att inte gå ut mer, orkar verkligen inte och det går inte. Hatar verkligen folk som ska röka, särskilt på ställen där det finns mycket folk! Jag höll på att dö, som att gå in i ett rum också tar all luft slut, kunde inte andas på nästan en minut innan luften kom tillbaka. Nej, detta funkar inte. Får hålla mig på mitt rum minst en vecka till, sucks!

Just nu sitter jag och kollar på mammas traderaskills, fattar inte hur hon lyckas fynda heela tiden! handlar typ saker som egentligen kostar 1000 för kanske 100 istället, om inte det är att kalla skills så.. Jag blir då lika inpomerad varje gång, nu har jag beställt en ansiktskräm och en bh. ;)

Nej nu blir det sängen igen , somnar väl till en film, nice!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0