Stupidupid



Nej nu vill jag bli frisk! Så jävla shoppingsugen och det blir alltid fel när jag shoppar från internet! Sitter och kollar på HM, Gina och alla butiker som man kan kolla nyheter från internet och blir bara ännu surare, har fått för mig att allt helt klart kommer vara slut när jag väl kan komma ut.. På lördag kanske jag måste in till Gävle för att hämta någon medicin så då kanske jag kan springa in och kolla lite, men då kommer jag väl må lika dåligt då.. suck. Jaja, lika bra att vänta ut det så att man kan gå tillbaka till en ordentlig vardag med jobb, shopping och umgås med fina vänner igen, för detta suger ju!

En rolig sak och väldigt dum som hände idag. Gustav hade glömt sin mobil hemma och jag tänkte vara snäll och meddela det så jag skickade ett sms till honom "du har glömt din mobil hemma!", det tog iaf inte lång tid innan jag skickade ett nytt sms "ojdå, HAHAHAH idiot".    Känner mig mycket smart just nu ;)

Hoppas ni skrattar lika mycket som resten av min familj, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0