Ugleey



Gjorde nyss iordning citronvatten också la jag i en liten gurkskiva i glaset också, bara för att! När jag möter pappa i trappan skrattar han högt en stund och sen frågar han om jag tror att det blir nyttigare med en gurka i? (han använde en ton som menade att jag var korkad bör tilläggas så ni kan tänka er in i situationen ordentligt)
Men, jaaaaaaa!? Det är en gurka för tusan! Visst, hade det varit ett chips eller en ostskiva hade jag fattat frågan men såklart att det blir nyttigare med en gurka i vattnet, det är ju som en liten sallad med massa vatten i förtusan. Sådetså! Ville bara säga det !;)

Nu har jag nyss kollat på en film, Lottery ticket hette den och den var helt okej faktiskt! Kan rekomendera den iaf!
Medans satt kag och ritade på ett papper, och så skrev jag även positiva och negativa saker om mitt utseende, dum idé tänker ni, och jaa. det var det. en positiv och sen en hel massa negativa. Och kan ni gissa vad det positiva blev? "Lång" whatahell.. Om jag inte ens sj kan ge mig en komplimang bättre än så vem ska då göra det. Fantasi vah, hehe.

Aja, nu ska jag trycka i Coyote ugly och sen försöka sova, imorgon kommer det några snubbar med en ny ytterdörr till da house! Måste vara vaken då men har ingen aning om när dom kommer så, ehm.. jahja.



Godnatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0