Död humor



Har man kul eller när man roar sig genom att leta världens fulaste namn på Google? Nej, inte direkt kan jag påstå. Men helt ärligt är det de roligaste jag kan hitta på att göra just nu och med min otroligt dåligr humor så har jag skrattat ganska mycket, vilket i mitt fall gör ganska ont just nu men, det är det värt!

Här är några jag skrattat åt ett tag:

Gaylord - Jag kom fram till att detta inte var ett jättepopulärt namn, kan någon förstå varför? HAHA
Ki kuk - Han (eller hon?) bor även i Sverige! Staaackars...

Ska man till mekonomen om man bor i Falun, måste man besöka Ryckepungvägen 1 , mohahahah..


(känner ni igen mig? hah)

jaja nog med humor, för er iaf. Jag fortsätter leta! Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0