Thursday



Godmorgon! Vaknade upp imorse och det första jag tänkte var "jag är frisk!!" så jag hoppade upp ur sängen, och nästa sekund blev det som när elen går, pang bara, host, host, host, host, host, och lika illamående som dagen innan, fandå! Snacka om att dra förhastade slutsatser!

I förrgår ringde det en försäljare som sökte pappa, samma tid igår ringde han också, men både i förrgår och igår sa jag samma sak, nej han jobbar! Han kommer hem efter fem!! Men denne försäljare verkar inte fatta någonting för nyss ringde det igen, samma försäljare, "Jag ringer från blabla och jag söker Christer", "NEJ han JOBBAR till FEM hela denna veckan!!!". Ringer han imorgon igen frågar jag om han har ett bra nummer till en psykolog,....he



Nu ska jag äta lunch, fliingor! Hejsvejs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0