yehey



Hejsan! Fortfarande sjuk och det blir fan inge bättre,. trodde jag skulle kunna jobba igår men mådde så jävla illa hela tiden så hade tillomed spypåsar med mig ut, ja. det gick alltså inte så fick åka hem. Tur att chefen är bra, annars hade jag inte ens vågat sagt nåt om att jag mådde dåligt!

Kom hem och damp ner i soffan på en gång och åt inte någonting på hela dagen förens på kvällen.
Idag känns det liite bättre! Inget illamående med hostan är värre. Ska försöka få tid till sjukan och kolla lungorna!

Ikväll är jag bjuden hem till Ludde, det är spel och myskväll så kanske jag kan dra mig dit en stund, tror att jag skulle bli bättre om jag fick bli lite glad! ;) Får se hur det blir.

Men nu ska jag göra en sallad och försöka äta lite, hade bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0