ZZZzzzzzzz



Hejsan igen.

Idag mår jag ännu sämre än jag gjorde igår! Hur fan gick det till?? Så imorgon ska jag försöka få tid till sjukan för att kolla hur det står till med lungorna, har man haft lunginflammation tre gånger förut så känns det som att en check up verkligen inte skulle skada.. Känns bara såå segt att jag måste ta ledigt från jobbet, vilket heller inte är det lättaste när det inte finns någon annan som kan eller vill hoppa in! Gosh, nu börjar jag få lite panik, för jag kan ju verkligen inte jobba imorgon. Kan inte ens andas när jag är inne och bara någon öppnar dörren och lite kallluft kommer in i huset håller jag på att kvävas. Shit..... Håll tummarna med mig att det löser sig tack!!

Nu ska jag parkera mig i sängen igen och knäppa kort på tårna medans jag väntar på att telefonen ska plinga till och någon kan jobba åt mig imorgon! Hejdå, snark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0