En värld av vampyrer - give me



Är det bara jag som är dum nog att önska att vampyrvärlden faktiskt existerade? Troligtvis inte. Ibland får jag tillochmed för mig att det existerar, och att snart, som i älskade True Blood, kommer dom gå ut med det och alla människor kommer få försöka acceptera dem. Knäppt, yes jag vet! ;)

Som de flesta vet är det vampyryra över hela världen, och jag är helt galen. Älskar vampyrer, vill vara en vampyr, känna en vampyr, träffa en vampyr! ahhaha.
True Blood är ju det absolut bästa jag någonsin varit med om i Tv och bokväg. Helt sjukt jävla bra. Alla tv-serier som jag älskat, känns som smuts jämfört med True Blood! Gaah. helt underbart.
Sen är ju också Twilight en favvo ofc. Sen kollar jag på Buffy. Galet. ojoj.



Men som sagt, Forever young. Thats me ! :)
Så snälla, ge oss lite heta vampyrer och varulvar dååårå! heheheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0