Like a tuna, dead and in pieces



Nu har jag bestämt mig, jag ska flytta, långt härifrån. Inom Sverige? Vet inte. Kanske. Har bara två alternativ här - Göteborg och Stockholm. Annars blir det USA, Spanien, England, sen har jag säkert fler som jag inte kommit på än bara. Men flytta, ja det ska jag! Bort härifrån. Känner mig som en tonfisk, instängd som fan och bara någon från utsidan kan släppa ut mig. Men vem ? Ingen kan än så länge för jag vet inte hur jag ska ropa på hjälp.
Vet att man inte ska skriva när man känner sig såhär (som en tonfisksburk) Men whatahell.

Magalufresa 2 bokad. Längtar till att återfå livet en vecka i Augusti. Kan inte annat än älska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0