Dagens snark



Heysan! Sovit gott? Det har jag faktiskt gjort. Även fast jag kanske egentligen inte borde gjort det just inatt. Kanske just därför. För att jag inte borde. För att genom att sova slipper man ju ta hand om jobbiga känslor? Vanligtvis skulle jag inte kunna sova just därför men igår slocknade lampan redan tre tiden ändå.

Var jag utvilad imorse då? Nej, jag vaknade ch klev ändå upp halv ett (a) ooops! Men rätt skönt!
Sen dess har jag hunnit kolla klart på massa avsnitt av Pretty little liars och varit på 14-års kalas. Min yngsta kusin som fyller 14. Känner mig gammal! ;)

Nyss kom mamma hem med kantareller! Fatta gotttttt! Så det blir rostat bröd med stuvade kantareller. (har ätit några nyss när mamma gick och duschade, shhhh) fYfan så gott ! :)
Men nu ska jag städa lite och fixa sen åker jag nog till jäderfors.





Miss my babe <3




Hade! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0