Glad svensk midsommar!



Ja, glad midsommar då allesammans! Själv så börjar jag jobba nu klockan tre och slutar inte förens åtta. Ingen lång tid att jobba självklart men inte så roligt att det är just under den tiden som min familj ska fita midsommar! Fy va elakt tycker jag.. Menmen, inte kan jag festa och fira ikväll heller för imorgon ska jag öppna klockan nio, weeheee! Eller inte. Menmen, sen är jag ledig söndag, jobbar måndag sen fredagen drar vi till Göteborg för mys med min fadderfamilj och Metallicakonsert! Kommer bli nice :)

Men nu ska jag äta lax! Mumma! Sen sticker jag och jobbar så. Ha det bra allesammans och om det regnar så ta det lugnt. Det är min önskan. Det slutar klockan åtta ;)



Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0