Good day bad day what what what



Goodmorgon! Legat och kolla hur man kan fixa green card hela natten haha, måste tydligen vara med i "the green card lottery" hmm. Som om man skulle få nåt då med min tur. Kanske man ska springa in på Amerikanska ambassaden i sthlm för att få veta lite mer. Värt att fundera på ;)

Usch vad det kryper i mig nu, vill hääärifrååån! Taggar som fan till Magaluf nu och det är ju inte långt kvar, underbart!

Nej, nu ska jag fixa nåt att äta och sen kanske ta en promenad. mys.
Ha e bra da!:)!


Kommentarer
Postat av: Annaaaa!

Jag tycker ju egentligen inte att du ska sticka iväg ända till USA.. Men är det var du vill så följer jsg gärna med till Sthlm och hjälper dig kolla upp det där med green card.. <3

2011-06-07 @ 13:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0