Los Angeles please.



Gooosh så varmt ute det är! Satt ute i solen och det blev bara varmare och varmare, tillslut kunde man inte ens andas så jag gick in och gömde mig från solens varma strålar, och till min fasa är det 48 grader i solen! My holy god alltså. Det är fan stört, bor vi i Sverige eller har världen vridit på sig på nåt sjukt sätt!? Man kan ju fundera..

Suttit och läst lite bloggar om folk som flyttat, bor i Los Angeles, Vissa lever drömmen, vissa har det kämpigt som fan. Men som en av världens bästa sa till mig, vad är livet utan en utmaning? Booring.
Hellre en utmaning än ingenting alls.Känns nog mycket mer värt också om man kämpat som fan för nåt om man sedan lyckas. Awsome.

Men, tillbaka till den varma verkligheten, ska fixa shema, smörgåstårta tills brors avslutning imorgon och sen försöka sova i tid för imorgon blir det en låång arbetsdag som börjar tidigt. Hur nu det ska gå efter att ha sovit länge på morgonen så länge haha, menmen. Behöver money efter resan också. Dags att spara för drömmar :)

Hade gött, drick mycket vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0