Maaagaluf



Shit, intressant att denna dagen kunde bli värre än gårdagen, helt otroligt. Men inget jag vill prata om just nu, får se hur allt blir! :P Dagen var dålig på ett irriterande sätt, och förvirrande, och ångest sätt. Inget hemskt så. Dont worry.

Har tvättat och packat lite idag iaf hittade lite kläder som varit borta i källaren också iaf haha, ganska nice! Snart ska bror och jag åka och handla godis och kolla på Piraya-filmen! Spännande, men det känns som att den filmen kommer vara väldigt... B, hehe. Hoppas att jag har fel.

Imorgon kommer jag förhoppningsvis vara upptagen hela dagen, hoppas det iaf, så slipper jag väänta så länge på lördagsnatten ;) eller fredagsnatten eller hur det nu blir. aawsome!

Ja nu draar ja! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0