Pinsamt?



Hola! Sitter och har tråkigt som fan! Ändå är jag ledig och det är underbart väder, hm. Men skitsamma ! Trött som fan och har inga som helst pengar så det är väl som det är heheheh..

Hittade iaf en rolig sida som jag tänkte tipsa om! Ni vet ibland när man läser tidningar och det finns en spalt med pinsamma sexminnen, då är ju det typ det roligaste man kan läsa ! Tycker allafalla jag, skrattar alltid ihjäl mig.
Men nu är det så att jag hittat en hel sida med dessa texter, tillochmed med olika kategorier! Så har ni tråkigt så måste ni kika in på den sidan, oavsett väder ;)
www.sexminnen.se

Kanske kan ni skriva in en egen upplevelse ? Have fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0