Pirr i mageen!



Åhh, inte sovit alls inatt, varit alldeles för orolig. Hoppas jag inte kommer känna så under resan iaf. hoppas, hoppas! Nejmen nu ska vi vara positiva! Taggad som bara den ! Kommer bli så roligt och en grym upplevelse att lägga till minnet, vi ber att allt kommer gå bra till 100% Tack! ;)

Så, hur ser dagen ut nudå? Jo, nu ska jag först och främst göra mat, sen packa i det sista, stryka lite grejer och sen ladda kamera och mobil, sen checha tio gånger att allt är med! Komma ihåg passet och allt sånt viktigt som måste vara med.. Sen får någon skjutsa in mig till jäderförs sen får någon skjutsa mig till sandviken så att jag kan växla pengar och sen fixa iordning allt och försöka sova någon timme innan vi sticker vid 2 tiden! AAAWSOME!

Kommer nog dock inte kunna sova alls inatt, jag menar, sover vanligtvis från 4 på morgonen till typ 12 på dagen, såå. Hur jag ens ska vara liite trött för att kunna sova iaf 5 timmar, ja. Det återstår att se. Alla säger att jag kan sova på planet men, eh , nej. Jag kan inte ens sova i en bil. hahah! Sen är jag flygrädd också, tro det eller ej, men ja gillar det inte. (och jag tror att jag skulle kunna hoppa fallskärm någongång, hehe).

Btw - Pirayafilmen, eller Pirahna (som orginaltiteln är) var... ja, B. Faktiskt. Hade kunnat gjort den bättre iaf kan jag tycka. Menmen, min åsikt!



Får se om jag hinner skriva nåt mer och om det finns dator där nere, annars ses vi om en vecka :D
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0