Satsa stort eller inte alls



När är det egentligen dags att förverkliga sina drömmar, och när är det försent? Kan det bli försent? Ja, det tror jag. Börjar redan känna press och tankarna i huvudet snurrar runt, runt, runt och jag vet inte om dom någonsin kommer stanna. Men jag vet vad jag vill. Jag vet vad min dröm är men om jag någonsin kommer komma dit, ja. Det känns som en omöjlighet som är så långt borta att jag lika gärna skulle kunna tro att jag kunde ta cykeln till solen.

Och vart fan ska man börja? Hur ska man våga, orka och kunna alls. Inte för att vara sån men hade inte min dröm i livet kunna vara att välta en stor jävla gris eller nåt! Önskar nästan jag var en riktig hillbilly just nu asså..
För allt känns så långt borta och jag skrattar åt mig själv när jag ens tänker på det.

Först och främst vill jag flytta, till Los Angeles, vill verkligen, verkligen flytta dit! Så till att börja med måste jag väl fixa ett Green card, sen boende och tillslut jobb. Fixar jag det har jag ändå inte kommit längre än genom atmosfären.. Om ni fattar.. Tror fan .. nä. kanske..

Någon som har nåt tips? Snälla hjälp en förvirrad själ med en stor, stor dröm..




Someday, someday..

Kommentarer
Postat av: MM

Du vet vad jag tycker Sofia. Sluta fundera, bara bestäm dig och gör det! Men kom ihåg att du måste satsa mycket(men vad vore livet utan lite uppoffringar? Tråkigt tror jag!)

Din dröm kommer inte att bli sann på en gång, det kan vara en lång väg dit men vad säger att det inte är värt det?

Kom igen vännen, du är värd ditt drömliv!

Kram

2011-06-07 @ 07:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0