Sometimes nothing works my way



Godkväll! Eller Godnatt, eller vad säger man nu när klockan är halvett och man inte menar godnatt egentligen för att man inte ska gå och sova!? Ja, okej skitsamma. Ingen som bryr sig, inte ens jag så, hehe ! ;)

Sitter och funderar på om jag ska kolla på en film, har kollat på de två första avsnitten på säsong 4 av True blood idag som börjat igen! Fyfaaan vad jag älskar, ingenting är bättra än det programmet alltså, är helt kär i det. Kunde man gífta sig med en Tv-serie skulle jag gifta mig med True Blood, dibs! hehehe..

Har även planerat Göteborgsresan nästa helg och som det ser ut så kommer det bli grymt! Underbart, något att se fram emot! Hoppas verkligen att det blir bra också. Hoppas, hoppas, hoppas! Orkar inte med mer som får mig att hata livet. För just nu känner jag så, Jag hatar livet, men så älskar jag det. Det finns alltså saker som jag hatar, verkligen hatar och saker som jag älskar, inte verkligen älskar men okej då. typ. Lite förvirrnade och krångligt, jotack jag veet! Ingenting är på min sida just nu men jag hoppas att det vänder snart, väldigt snart! Annars går jag uunder. Näh, alla har väl svackor i livet, det är bara väldigt svårt att komma upp ur dom när man grävt ner sig så djupt. Menmen, gnäll, gnäll, gnäll! Lets have some fun insted! yes. please!

Och med kul menar jag, fiilm hela natten! Weee. Ja, works for now!


(Gammal bild, men den passar lite min hårfärg jag köpt, får se om mitt hår kanske är för mörkt fortfarande för att det ska funka men, ja, återstår att se! Men vad tycker ni, om det blir rätt, skulle det passa? Tell me.)


Hade gött allesammans ! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0