True love (blood)



Men god afton! Haft en grym dag med såå härligt väder. underbart!
Nu på kvällen har jag och bror fotat lite sen grillade vi karre och paprika, champinjoner, morötter, vitlök och tomater, till det potatis och massa god sås, fyfaaasen va gott de va. ganska ont i magen just nu men de vare värt minsann, nu sitter jag ute i kvällssolen med öl och lite gott och bara njuter. Man ska ju passa på dessa dagar så man inte tappar greppet helt, i förrgår och igår var dagarna hemska båda två, de sög helt enkelt.

Nu börjar det bli lite kyligt och eftersom att jag tydligen är jäävligt god enligt myggorna även fast jag är allergisk mot deras dumma bett, betyder nog att det är dags att gå in, men det gör inget för då ska ja kolla på True Blood, älskade serie. Underbart. Har bara ett och ett halvt avsnitt kvar! nejnejnej. ont i magen. haha. Älska.

Men ja, ha det bra det är en dag imorgon också :D








Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0