Vad händer när man är tömd på känslor?



ÅÅÅH, Det är nåt fel på min dator och eftersom att jag är den enda som använder den har jag ingen som jag kan skylla ifrån mig på! Eller ja jag är rätt bra på att skylla på mig ändå, men denna gången känns det rätt omöjligt. Typiskt. Även att min älskade mobil som håller för allt och fortfarande visar livstecken, nu har fått en stroke! Han är alltså förlamad på vänster sida så knapparna fungerar inte. (ironiskt huh?)

Aja, nu har jag gnällt klart. Typ! Imorgon är jag ledig, förståå hur skönt! Varit så mycket stress för min kropp de senaste dagarna så lite ledighet kommer göra mycket gott vill jag lova! Somnade väldigt tidigt igår, för att vara mig. Ca. 1, halv 2 tiden. Nice! Sen öppnade jag på jobbet nio. Rätt nice.

Nu ska jag läsa lite vad som hänt i världen och sen ska jag kolla lite på Pretty little liars! Älskar det programmet. Ska jag skriva upp alla serier jag kollar på, i favoritordning? Okeeeeeeej, om ni tjatar så! (ha...ha)

* True Blood
* One Tree Hill (De första säsongerna)
* Pretty Little Liars
* Gossip Girl
* How I met your mother
* Greys Anatomy
* Desperate Houseviwes
* Ghost Whisperer (jaaaajaaa. men det är bra! (a))
* 2 and a half men
* The O.C

Tror och hoppas inte att jag missat nåt!? Skulle kännas dumt. Säkert någon riktig favorit också. Äh. Påminn mig isåfall! :) Puss





bonus: (Något jag skrev idag när jag hade tråååkigt)

Tom som en tömd soptunna
Tom som en uppäten tonfiskkonserv
Tom som en mumifierad egypt
Tom som en ihålig rosa, plastboll
Tom som en vind efter mormors vårstädning
Tom som huvudet när man ska ha matteprov
Ja, jag är helt jävla tom.

Och en till? ja okej dåå..

Vad händer när alla känslor tar slut? Är man okänslig då?
Eller är man bara tom? Tömd på känslor man kännt i en evighet?
Jag känner mig inte okänslig, men jag har inga känslor kvar att känna.

(Tycker om den sista, för om man har slut på känslor, är man okänslig då? Jag är rätt smart när jag är bitter och har en penna i handen ;) heheeeeeeeee eller inte för nu tänker ja på det hela tiden. aja. Godnatt!)

Kommentarer
Postat av: MM

Tack för trevlig läsning! Mycket fint skrivet om känslor :) Kram på dig

2011-06-26 @ 09:11:10
Postat av: Anna

Du är bäst hjärtat! <3 Å jätte bra skrivet. Men du glömde en grej.. Sex and the city :P

2011-06-27 @ 16:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0