bildbus



Hey, idag var det jobbdags igen. Har haft helt okej väder, ganska kallt imorse dock då det var moln mest hela tiden, men sen kikade solen fram och nu är jag alldeles brun i ansiktet! Nice ;D Fint dä.
När jag kom hem har jag inte gjort mkt, käkat, badat och sen kollat på en film.

Nu ska jag läsa (Elsas värld 2), en riktigt bra bok faktiskt! Läste ettan när vi var ute på tågluffen! Och nu är det ju bokrea över hela Sverige så kunde köpa den under 100lappen, :)
Imorgon drar jag och vickis in och käkar frukost på jobbet, mys. Sen jobbar jag väl och hem och sova.

Fan vilket otroligt uselt inlägg. Usch va tråkigt. Jag blir irriterad bara att skriva det för att det är så tråkigt! Fytusan.

Jag bjuder på en bild istället! ;)             (haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0