Hellogoodbye



Hello im back! Svårt att blogga nu när jag jobbar hela tiden, men nu är jag inne på slutspurten och sen vettafan vad jag ska jobba med ! Menmen ;)

Idag är jag iaf ledig, var nyss på ica och blev sviken av min kära vän VISA! vet ni hur? Jo, chippet lossnade? What..? Fattade ingenting, trodde det var typ en platta inne i hela kortet men tydligen är det lilla chippet bara ditklistrat? Lite farligt om man tappade det på gatan och det hamnade i fel händer, hmm.. Skulle man ju ta upp med kostymsnubbarna på banken ju.. dumt! (Ja, såklart provade jag att limma dit det igen men det fungerar inte så vet ni det)

Men det löste sig tillsluta, tur att man kan dra med remsan också, annars hade jag inte kunnat laga denna jättegoda, krämiga räksoppa jag nyss slukade! Mumma 8) såååå goooott!

Det fula var att jag skulle ju sova såå länge idag när jag var ledig, när tror ni jag vaknade? Jo, klockan åtta och kunde inte somna om för jag var fan pigg, så jag hoppade upp ur sängen, skönt såklart att ha hela dagen framför sig nu! Men helt crazy för attvara mig, och lite onödigt för jag har verkligen ingenting att göra idag! Alla andra jobbar ju typ och jag har ingen bil eller nåt heller så, segt! Men, nåt ska jag väl lyckas hitta på, en promenad, filmgloende och bara ta det lugnt i guess :)

äh, får se vad som händer! Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0