Like noone else



Ja, då har jag jobbat idag då! Kändes skönt att vara igång igen, måste bara påminna mig själv att ta ett steg i taget ibland. Annars ramlar jag väl in på sjukvägar igen, vilket skulle vara fruktansvärt!
Jobbet gick allafall bra! Lite segt och kallt ibland trots det underbara vädret, men såfort solen försvann blev det iskallt, men sen tinade man ju upp igen när det var dags för oss som var kvar att dra och slita med massa bort och staket som skulle flyttas, fyfan. Tänkte ta ett pass på gymmet imorgon men det får fan vänta, kommer nog ha träningsvärk imorgon ändå, hehe. Ligga hemma flera veckor är ju inte precis att ligga i hårdträning, det är bara halva sanningen för ligga hemma i soffan och göra ingenting har jag minsann gjort.. :)

Väl hemma hann jag käka och kolla lite på tv sen blev det upp och kika på en film och nu hamnade jag här! Trött som tusan och tur är väl det om jag nu ska sova! Brukar ju inte vara trött när jag väl ska sova så det är ju ett under, lika bra att passa på ;) Så ja. Godnatt!


Hade lite tuffa ord att skriva med raderade eftersom att det kan tas på fel sätt, dont want that ;) så nattinatt!
(Skrev det för att någon kanske skulle bli nyfiken, mohahha.)


*blink, blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0