Jordens undergång en gång för alla?




Japp, då var det igång igen då. Säger bara en sak. Domedagen! Vi har alla blivit rädda, skakat på huvudet och skrattat åt dessa påhitt. Men aldrig har det hänt nåt. Jag kan säga att jag blir fan arg.. ARG ARG ARG! GRRRRR.
Hur kan folk vara så dumma! "Han kände sin plikt att varna världen" jaha. Hade det varit sant, vilket det aldrig varit de senaste århundranden, hade jag faan inte viljat veta om att världen skulle gå under. Varnad? Why? Om det nu är så att hela världen ska gå under så har man väl inget att förbereda sig på.. Och det värsta av allt är att det finns människor som blir så otroligt uppskrämda av detta att dom tar livet av sig! Förra gången detta hände, om det var förra eller förrförra året? Tog 5000 livet av sig i ren skräck. Sen är ju mörkertalet också stort säkert..
Heeelt sjukt.

Måste säga det att jag tror verkligen inte på detta, ändå kommer jag nog hålla andan lite extra på lördagen, det sätter sig i huvudet..Tror det är någon dum psykologi denna gamla gubbe hittat på, och visst, ja den fungerar på många tyvärr. Lätt för han att säga liksom som är typ tusen år gammal. Suck.




http://tv.expressen.se/nyheter/utrikes/1.2430550/profeten-jorden-gar-under-pa-lordag

Give it up man! Lev livet fram tills lördag, och sen från lördag lever vi ännu mer!
Min kära pappa fyller även år på lördag så för min del blir det tååårta!    Andas..
Keep on living, if you havent started yet, do it!

Love Fiijah              v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0