klantig, klatigare, sofia



Gissa vad jag gjorde idag? Ja, jag skulle ju åka till Anna och hjälpa henne fota bebishunden, så skulle jag bara byta om innan jag åkte dit. Men så halkar jag i trappen och nu har jag en bruten tå som gör så otroligt jäkla ont så jag kan inte gå och imorgon blir det kryckor för min del om vi lyckas hitta på någon snäll som kan låna ut ett par åt en riktigt klantig flicka.

Har inte varit in till sjukan men mamma är ju utbildad sjuksjöterska så den är lindad och fixad, och hur jag vet att den är bruten? Puuh, ni skulle sett tån direkt efter att jag ramlade, fy va äckligt. Ingen normal position på den tån då kan ja lova! Men nu har den gått tillbaka sig lite iaf, men fortfarande alldeles sne och missbildad. Stackars lilla tå.



Nu ska jag kolla på underbara True Blood hela natten - helt fast det är det mest underbara bästa jag sett någonsin. Samma känsla som jag hade när jag läste Twilightböckerna. Typ som när man är kär? Crazy I know.. Kommer gå under när det är slut, får hålla mig sysselsatt! ;)

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0