Lalalalalala



Igår var en alldeles underbar dag! Eller ja, dagen började väl lite sämre, sov kanske tre timmar på natten så det var väl inget att hurra över! Klev upp och var som en robot och bara plockade och gick utan att tänka på det. Men sen åkte jag in till sandviken och bokade en resa med två grymma brudar, och den resan kommer bli så jävla awsome så nu kan jag inte sova för det heller, inatt somnade jag klockan fem sen sov jag till tolv. Och då kom ångesten tillbaka, jävla ångest - känns som alla senor, kärl och muskler trasslar ihop sig till en massa stora knutar i hela kroppen som gör så ont! Usch. Vet inte varför jag har ångest heller, eller jo det gör jag ju egentligen. Det är väl den här åldern som gör det i guess!

Alla fall så ser jag så mycket fram emot denna resa så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Helt sjukt taggad..
Nu ska jag allafall ut i solen och fota lite, nicenice! Länge sen jag fotade.. :)



Rosa del mar - längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0