MYLOVEBASKET



Yes! Hittade en great sida som jag tydligen gjorde reklam för på min blogg, där ser man! Haha
Sidan heter allafall "Mylovebasket" och där kan du lägga iordning din egen stil, alla kläder på din favoritsida som tex, bubbelroom kan du klicka på My <3 This också läggs plagget in på din sida, sen kan andra kolla in din personloga stil och du kan sj även handla från din sida.
Det bästa med detta är inte att du kan samla dina absoluta favoritkläder på en egen sida, varje gång någon handlar ett plagg från din sida får du 20 kronor i kontanter som du sedan kan antingen ta ut eller handla för själv!
Hur awsome låter inte det då! Kläder, skor och pengar - MUMS!

Så klicka in er på denna underbara sida och bli vän med mig - Fiijah som jag så fint döpt mig själv till!
Handlar du från min sida, handlar jag från din (a) hahahaha.

www.Mylovebasket.se


Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0