Sommar och sol



Heeyy! Just nu sitter jag ute i solen så oroa er inte att jag skulle sitta inne i detta underbara väder! Wonderful! Sitter och dricker mormors underbart goda rabarbersaft med massor av is i, mmmn. Sen sticker jag iväg till Anna som blivit mamma till världens absolut sötaste lilla Cockervalp. Är helt förälskad i den söta lilla plutten, och helt galen på att hinna på namn. SVÅRT! Svar ja..!

Nu är det allafall 11 dagar kvar tills vi sticker till Magaluf! Det ska bli så skönt, verkligen att jag behöver det. Kommer göra mig gott känner jag :) En vecka känns kort men får väl dra igen efter någon vecka hemma ;) heheh..I höst så har jag iaf tänkt sticka igen! Ska bli storresare har jag bestämt mig för!

hahahaha, just nu med cam........... och jaa jag sitter i skuggan, solen är föör varm just nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0