Tattoolove



Alltså, tatueringsgalen är jag idag! Som fan. Om en månad, eller det är fan knappt en hel månad ens (weeeei) sticker jag och några härliga vänner utomlands, har inte bokat resa än utan det blir bara packa en väska, boka resa och draa. Ska bli så jäävla skönt så ni kan inte förstå. Jag behöver det. Anyway, jag vill göra en tatuering då! Var tänkt att jag skulle göra en när jag och Frida var i London men det blev inte av och det ångar jag! Älskar tatueringar, i måttliga mängder. Vet dock inte vad jag vill ha men är sugen på typ en text i nacken till att börja med. Nice.

Meeen, har inte bestämt mig än. haha, kollat på google som en galning allafall och hittat en massa assnygga! Vissa som är snygga men inte passar på mig, vissa som även är, eh. Asfula mohahah..
Här är en bild jag hittade på en som var fin, kanske en annan text, kanske inte.




Tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0