Whaaat?



Som dom flesta som läst min blogg förr vet har jag ibland en hel del crazy funderingar. Nu har jag gjort en liten lista på konstiga och lite random saker som jag skulle vilja göra.. haha.

* Klämma på någons silikonbröst för att se hur det känns liksom? Ser ut som dom känns som en plastboll eller nåt
* Bryta typ benet eller nåt för att se vilka som skulle hälsa på och vad man får för presenter! *peppar, peppar*
* Duscha brösten i iskallt vatten för att se om dom li fastare, hört att det ska funka? hmm.
* Låtsas att man har en låtsaskompis och prata med bland en massa folk, svarar någon annan blir man irriterad.
* På dragrace säljer dom t-shirts med snygga bilar och nakna tjejer, vart finns de nakna killarna med 6-pack? Sån vill jag ha..
* Skjuta ett fult djur hade jag skrivit. Men nej. Inte skjuta. Moona åt kanske..
* Många pratar ju om att man ska välta omkull en ko en gång i livet, jag tar det lite längre, en stor jävla tjur ska de va!! Hjälpa?
* Bygga in ett terretorium eller va det heter i väggen och ha en jättestor boaorm, nice.
* Vara med i världens läskigaste skräckfilm!
* Utrota världens alla myggor..Sorry fåglarna!
* Spela Ukulele och sjunga "Pour some sugar on me" på en bergstopp i spanien.
* Flytta till L.A!
* Vara med i The Ellen show bara för att.


Jaa, det var väl det för denna gången.. Nu ska jag fixa en present till farfar som fyller år idag. ska rita ett kort. FANTASIIIIII! aja, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0